ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΥΓΜΑΛΙΩΝΑ ΔΑΔΑΚΑΡΙΔΗ ΣΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ-Πολιτιστική περιπλάνιση στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ (ΓΝΩΜΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ)

Breaking

Breaking News

Σάββατο 10 Απριλίου 2010

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΥΓΜΑΛΙΩΝΑ ΔΑΔΑΚΑΡΙΔΗ ΣΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ


Ο Πυγμαλίωνας Δαδακαρίδης μίλησε με τους Χάρη Γκουγκουλιτσα και Χάρη Στόικο ,δημοσιογράφους της ΓΝΩΜΗΣ και μας είπε.

-δεν με ενδιαφέρει εαν τσαλακώνετε η εικόνα μου ,εγώ θα λέω αυτό που πιστεύω.-μία ζωή ακούω για κρίση στο θέατρο αλλά τα καλά έργα είναι γεμάτα...

-υπάρχουν δημοσιογράφοι σε άλλες εκπομπές από την δική σας που με ρωτούν για την Τζούλια και δεν ξέρουν πόσοι άστεγοι υπάρχουν στην Θεσσαλονίκη.

-Ο στρατός ήταν το χειρότερο ''έργο'' της ζωής μου.

-το >>Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης» κέρδισε με το σπαθί του το κοινό παρόλο που ήταν ....απαγορευμένο από τα ΜΜΕ των Αθηνών.

-Γεννήθηκα στο ΜΠΟΛΤΟΝ και είμαι Μάντσεστερ Γιουνάιτετ!

-στην Ελλάδα είμαι Ολυμπιακός και παρόλο που χάσαμε φέτος το πρωτάθλημα κερδίσαμε τον αντίπαλο και στα 2 παιγνίδια!

Στην κερκίδα του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ υπάρχει ένα σύνθημαΘΡΥΛΕ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΑΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΓΚΕΛΕΣ,ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ......ΤΟΤ-ΤΟΥΤ ,ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΛΕΣ!

-Ελάτε στη παράσταση της Ιοκάστης,είναι πολύ καλή δουλειά!


Πυγμαλίων Δαδακαρίδης :: Επίσημο fan club! ®http://clubs.pathfinder.gr/pygmalion_dadakaridis/518193

ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ