-KΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΔΙΚΑΙΟ Ή ΑΔΙΚΟ? - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ-Πολιτιστική περιπλάνιση στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ (ΓΝΩΜΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ)

Breaking

Breaking News

Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

-KΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΔΙΚΑΙΟ Ή ΑΔΙΚΟ?


Χαλκιδική
> Ως γνωστόν, *σαν τη Χαλκιδική δεν έχει*. Τώρα βέβαια, ποια Χαλκιδική θα με> πεις..
Και δίκιο θα έχεις.> > Για να πάρουμε μια ιδέα, του πως πάνε τα πράγματα φέτος, στείλαμε αυτή την> Κυριακή (της μεγάλης φυγής), τον εξωτερικό ανταποκριτή μας Michael, σε> γνωστή παραλία του πρώτο ποδαριού, ανάμεσα σε Καψόχωρα και Παλιούρι. Ο> Michael επέλεξε στην τύχη, ένα από τα γνωστά μπίτσι μπάρια της περιοχής, το> "Ν#%^&ο". Γιατί, σύμφωνα με τα νέα ελληνικά έθιμα, παραλία χωρίς μπιτς μπαρ> δεν υφίσταται.> > Αργά και σταθερά, οι άρχοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης> (sic) παρέδωσαν-ξεπούλησαν τις παραλίες μας, στην αρχή τις καλύτερες -σήμερα> σχεδόν όλες, στους κάθε λογής επιχειρηματίες (sic). Στερώντας ουσιαστικά από> τον Έλληνα, ένα από τα βασικά δημόσια αγαθά και ταυτόχρονα έναν από τους> πολυτιμότερους θησαυρούς της χώρας μας -τη θάλασσα. Αναγκάζοντας ακόμα και> 60-70χρονους να πίνουν φραπέ και να ακούνε χάουζ, για να μπορέσουν να κάνουν> ένα μπάνιο στη θάλασσα, σαν άνθρωποι (τρόπος του λέγειν).> > Πίσω στο θέμα.
Τι μας μετέφερε ο ανταποκριτής μας, από τα προκεχωρημένα> φυλάκια καλοκαιρινής διασκέδασης, της χρυσής και όχι μόνο νεολαίας; Έχουμε> και λέμε:> >
- Στο πάρκινγκ τουλάχιστον το 50% των αυτοκινήτων είναι Ες Γιου Βη, με> τα Πόρσε Καγιέν να κερδίζουν την παράσταση. Τύφλα να 'χουν το Μονακό και το> Ντουμπάι.> >
- Για να φτάσεις στην παραλία και να ακουμπήσεις τη θάλασσα, πρέπει όπως και> δήποτε, να έχεις κάνει κράτηση για μια από τις εκατοντάδες ξαπλώστρες, που> καταλαμβάνουν-κρύβουν την άμμο και μοιάζουν με ναρκοπέδιο από λευκές,> πλαστικές ποντικοπαγίδες.>
Αι ξαπλώστραι είναι καπαρωμένες με φιάλες ουσκίου ή βότκας, όπως στα> μπουζούκια.> >
- Το 95% των ανδρών εμφανίζεται στην παραλία, μόνο μετά από φωτόλυση,> χαλάουα ή έστω ξύρισμα. Στήθος, υποχρεωτικό. Χέρια και πόδια, προαιρετικά.> > - Απαγορεύεται να εμφανίζεσαι στην παραλία, με τσάντα φθηνότερη από 500 ευρώ> (για τις κυρίες), μαγιό φθηνότερο από 100 ευρώ, γυαλιά ηλίου φθηνότερα από> 150 ευρώ και πετσέτα φθηνότερη από 50 ευρώ. Οι κυρίες, απαγορεύεται αυστηρά> να εμφανίζονται σε back to back ΣουΚου, με το ίδιο μαγιό. Οι κύριοι,> απαγορεύεται αυστηρότητα, να φοράνε τα πόλο τους χωρίς να έχουν σηκωμένους> τους γιακάδες.> >
- Αι τιμαί είναι καταπληκτικαί και πολύ φιλικαί! Καφές με το 6, σοκολάτα με> το 7, μπύρα με το 8, κοκτέηλε με το 10 ευρώ!!!> >
- Κούτσοι, στραβοί, τυφλοί, μουγγοί, και αυτό το καλοκαίρι, πίνουν μοχίτο! Η> δε ποιότητα του μοχίτου, φέρνει πιο πολύ σε φρικασέ -με ρούμι αγνώστου> ταυτότητας και προελεύσεως.. Το πιο πιθανό είναι ότι ετοιμάζεται αποβραδίς σε> καζάνια (όπως το τσάι στο στρατό), και το μεσημέρι σερβίρεται στους τρέντυ> θαμώνες.>
Οι οποίοι (θαμώνες) το απολαμβάνουν (το μοχίτο), λικνιζόμενοι στους ήχους>
της Αννούλας της Βίσσης, του μεγάλου ρόκερ Χατζηγιάννη και σε ποτ-μπουρί> προκάτ επιτυχιών του ανάπηρου ραδιοφώνου της πόλεως.> >
- Από αυτούς που γεμίζουν ασφυκτικά τις ξαπλώστρες και ξεροσταλιάζουν με τις> ώρες στην παραλία, ούτε το 20% δεν μπαίνει στη θάλασσα. Κι από αυτούς που θα> μπουν, το 90% μπαίνει και βγαίνει μέσα σε χρόνο dt. Το επίλοιπο της ώρας, οι> κυρίες βάφονται ή κουτσομπολεύουν, οι δε κύριοι διαβάζουν αθλητικές> εφημερίδες ή πασπατεύουν τη βουβωνική τους χώρα. Το κινητό (κατά προτίμηση> iphone, ή έστω με touch screen) δεν το αποχωριζόμαστε, ούτε μέσα στη> θάλασσα. Τις συζητήσεις μονοπωλεί το αγαπημένο θέμα της φτωχομάνας, *που σε> είδα το χειμώνα-να σε δω το καλοκαίρι* και vice versa.> >
-Όλες οι δραστηριότητες περιστρέφονται γύρω από την Βασική Αρχή:> *Κοίτα με να σε κοιτώ, μέχρι να φύγουμε από εδώ. *> >
- Η καταπληκτική συνήθεια (χαρακτηριστική του βορείου χώρου) να μιλάνε> όλοι με τέτοια ένταση, ώστε να ακούγονται μέχρι την Αγία Παρασκευή τα> κατορθώματά τους το προηγούμενο βράδυ, το πόσο καλά περνάνε στην παραλία και> το που θα πάνε το σημερινό βράδυ, συνεχίζεται απτόητη.> > -Η συμπεριφορά απέναντι στα παιδιά που αλωνίζουν την παραλία φορτωμένα με> καφέδες και νερά -μέσα στη ντάλα- για το μεροκάματο, είναι εφάμιλλη, αυτής> ενός διαδόχου του θρόνου, απέναντι σε ιπποκόμο.> >
-Το αντηλιακό δεν χρησιμοποιείται μόνο για την προστασία από τον ήλιο.> Βασικά χρησιμοποιείται για να δώσει μια αισθησιακή αύρα στο σκηνικό. Οπότε,> όλοι πασαλείβονται με τις ώρες, έστω και με τηγανόλαδο, για να φωσφορίζουν> επαρκώς σε ακτίνα 200 μέτρων.> > -Ενδυματολογικές και ανατομικές λεπτομέρειες: Οι κυρίες με ωραίο σώμα,> φοράνε το προκλητικότερο-δυνατό στρινγκ, τιμώντας το όνομα, το ήθος και τις> αρχές της οικογένειάς τους. Άλλωστε, το στρινγκ έχει εξελιχθεί και σε> σημαντική γαμπροπαγίδα. Οι επίλοιπες, καλύπτουνε τις ανασφάλειές τους με> παρεό. Φτάνει να είναι μάρκας και βέβαια, από ακριβό και πάνω..
> Για τους κυρίους, οι Μπουρνάζοι που τα δώσανε όλα στα γυμναστήρια το> χειμώνα, φροντίζουνε να σηκώνονται κάθε πέντε λεπτά, δήθεν για να> ξεπιαστούνε. Μαστ, το γυαλί και το αβυσσαλέο βλέμμα, αλά Τσακ Νόρις. Όσοι> θέλουν να εντυπωσιάσουνε το γυναικείο πληθυσμό με τα προσόντα τους,> επιλέγουν στενό, εφαρμοστό μαγιό (μάρκας εννοείται) και καταφεύγουνε στο> γνωστό τέχνασμα -με το ζευγάρι κάλτσες από μέσα. Για να δώσουνε στο θέμα,> διαστάσεις θριάμβου.> >
- Αδιαπραγμάτευτο. Απαγορεύεται να εμφανίζεσαι στην παραλία χωρίς να φέρεις,> έστω και ένα, αξεσουάρ Μπέρμπερυ. Αδιαπραγμάτευτο.> > Ηθικό δίδαγμα: Η λιγούρα και η φιγούρα, ζουν και βασιλεύουν. Κάθε χρόνο και> χειρότερα.> > Που είναι η Χαλκιδική που αγαπήσαμε μικροί;>
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ www.halkidikiblogs.gr

ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ