Παρασκευή 24 Απριλίου 2009
ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ
Ξεχνιόμαστε πολλές φορές, προσπαθούμε να συγκρίνουμε δεδομένα και πραγματικότητες, ασύμβατες με το παρόν μας. Σε Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, όπως και σε άλλες χώρες του πλανήτη, η καλωδιακή μαζί με την ψηφιακή τηλεόραση, έφτασαν με την ανάπτυξη του ίντερνετ, να θεωρούνται ξεπερασμένες.
Τα κανάλια αυτά, απευθύνονται σε εκατομμύρια συνδρομητών, παρέχοντας προγράμματα ποικίλου ενδιαφέροντος και φυσικά ποδόσφαιρο. Τα δικαιώματα τους, πωλούνται με υψηλό χρηματικό αντίτιμο, σε εθνικής ή και παγκόσμιας εμβέλειας σταθμούς ξένων κρατών. Εκεί, οι ομάδες διαθέτουν στην πλειοψηφία τους ισχυρό προϊόν, με γεμάτο γήπεδο, παίκτες μεσαίου και ανώτατου επιπέδου, ακαδημίες καλλιέργειας του αθλήματος.
Πάνω απ'όλα όμως, φιλάθλους-θεατές μιας κοινωνικής εκδήλωσης, που λέγεται ποδόσφαιρο.Στην Ελλάδα, μια κουκίδα γης στο χάρτη, έχουμε χρόνια μπερδέψει την ποιότητα ζωής με τη διασκέδαση, τη βλακεία με τη μαγκιά.
14 στις 16 ΠΑΕ της Σούπερ Λίγκα, πήραν τρία φράγκα παραπάνω, υπογράφουν για τρία χρόνια με το συνδρομητικό της Νova.
Μετωπική με νταλίκα! Τί γιατί; ΈΧΕΙ ΚΑΘΕ ΣΠΙΤΙ ΝΟVA; Άρα ποντάρουν σταθερά οι ιθύνοντες των ΠΑΕ, ξανά σε οπαδούς και στοιχηματατζίδες. Αγνοείται για ακόμη μια φορά, ο έστω τηλεοπτικός φίλαθλος ή μη. Καφετέριες μπόλικες εξάλλου... Επιστροφή στου '80 την Αθλητική Κυριακή. Όποιος πρόλαβε, είδε. Απ'την άλλη, Ξάνθη, Ολυμπιακός, ίδια συνταγή. Έμμεσος φόρος. Τα Πηγάδια στέρεψαν, γιατί εξακολουθώ να τα πληρώνω; Ούτε σε ταβέρνα για ψαράκι γουστάρω... Ποιά η λύση; Λιγότερα λεφτά από αναλογικής εκπομπής δίκτυο, ΟΧΙ ΚΡΑΤΙΚΟ, να μπαίνει σε όλα τα σπίτια.
Τί θα απογίνουν τότε οι προεδράρες; Τέλεια πάλι θα ζήσουν. ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΜΑΣΕΛΕΣ ΑΠΟ ΕΠΟΧΗ ΑLPHA DIGITAL... Aς αγοράσουν παντελόνια με τσέπες τέσσερις.